9/27/2010

You just can't be serious..

6 comments:

Anonymous said...

Tämä asia on ollut mielessä paljon viime päivinä. Kuin myös ihmiset, joilla on lapsia ja silti he kutsuvat itseään lapsettomiksi.

Anonymous said...

Joo juurikin tuollaiset kommentit on niiiiiin aaaarrrgghhh!!!

Anonymous said...

siis kommentit mihin postauksessa viitataan. Pakko tarkentaa, että kukaan ei luule minun tarkoittavan edellistä kirjoitusta!

Anonymous said...

Joo, itsekin olen saanut kuulla tuon tyyppisiä kommentteja. "Ei se meilläkään helposti käynyt, kesti melkein puoli vuotta tulla raskaaksi." Hyväähän ihmiset tietysti tarkoittavat, mutta edellistä anonyymiä lainatakseni..aargggghhhhh!!

Veera said...

Mun on pakko kommentoida tuota yarnitin kommenttia. Minä kyllä lasken meidät tavallaan lapsettomiksi, vaikka meillä lapsi onkin. Se lapsettomuus kuitenkin seuraa mukana. En voi ajatella että teenpä toisenkin lapsen, vaan aina, ihan joka kerta, mun pitää sanoa, että JOS saadaan toinenkin lapsi. Tämä on tietenkin pieni ongelma siihen nähden, että meillä jo on yksi ihana, elävä lapsi. Mutta ne lapsettomuuden tunteet säilyy ja kyllä sitä edelleen osaa myötäelää lapsettomien elämää.

Ja itse postaukseen liittyen, nuo on oikeasti todella ärsyttäviä kommentteja! Toki jokainen kierronalku on pettymys myös lyhyemmän aikaa yrittäneelle, mutta että peräti 5 kuukautta! Sehän on ihan ihmisikä!

IsaVeronika said...

Tää jotenkin niin kolahti.
Me ollaan mieheni kanssa sellaisessa häilyvässä kastissa kuin "sekundaarilapsettomat". Ensimmäistä yrittäessä oli kamalaa, paljon kamalampaa kuin nyt, mutta silti tämä sattuu, edelleen ja joka kuukausi yhä enemmän.
Ja oikeastaan nauran paskaisesti niille jotka nyyhkivät etteivät ole neljässä kuukaudessa raskautuneet ja kehtaavat siitä minulle itkeä - ei paljoa irtoa sympatiaa siinä vaiheessa vielä.
Toki jokaisella murheensa, mutta en tunne tarvetta taputella toisia olkapäälle moisen vuoksi, ettei aina HETI saakaan mitä haluaa.

Sinulla on täällä todella kauniita, taidokkaita kuvia ja eniten haluan kiittää siitä miten hienosti olet pukenut minun (ja monen muun) ajatukset sanoiksi, kiitos.